טופס הרשמה ותודה מרחף רב מסר

יום חמישי, 4 בפברואר 2016

כמה קשה זה למכור...

די אני לא יכולה יותר, חייבת לכתוב על זה משהו.
תשמעו יוצא לי לדבר די הרבה עם נשים שאני מתעניינת לרכוש מהן.
שמוצר שלהן מעניין אותי ואני יוצרת איתן קשר לברר פרטים.
ויש משהו אחד שמשותף לרוב השיחות התעניינות האלה.
רוב הנשים פשוט לא מוכרות לי! מה הכוונה?
הן מייעצות, נותנות ערך מהתחום שלהן מסבירות על המוצר שלהן.
אבל הן לא מגיעות למצב שהן שואלות אותי-
"מה את אומרת? מעניין אותך לרכוש?"
או לחילופין הן לא מספרות לי למה כדאי לי לרכוש דוקא אצלן.
מדהימה אותי כמות הנשים שנמנעות מהפעולה של המכירה, מתן הצעה, בשיחה כזו.
זו ממש בעיה רווחת אצל נשים עצמאיות- ההמנעות מפעולת המכירה.
אז זהו, שמכירה לא חייבת להיות קרה.
אנחנו יכולות לחשוב במהלכה על הצד של הלקוח, ולא על שלנו.
כל לקוח פוטניאלי שמגיע לשיחה כזו, שיש לו בעיה שמפריעה לו , בדרך כלל מאוד.
אבל עם זאת, הוא גם מגיע עם הרבה חששות.
עוברות לו בראש מחשבות כמו- "האם בכלל הבעיה שלי פתירה?
האם את הבנאדם הנכון שיוכל לפתור לי אותה? למה דוקא אצלך?"
אם אנחנו לא עונים ללקוח על השאלות האלה, הוא בדרך כלל נשאר איתם.
ואז הוא לא קונה. וחבל, כי יכולנו לדבר איתו על זה ולהפיג לו את החששות.
כיוון שאני מאמנת ויעצת עסקית,
יוצא לי הרבה לעבוד עם נשים עצמאיות על השיחות מכירה שלהן-
איך להרגיש יותר בנוח, איך למצוא את הדרך להרגיש אמיתית, ולא "דוחפת".
איך למצוא את הערך האמיתי של המוצר שלי ושל לעבוד דוקא איתי,
ולהדגיש את התועלות של לקנות דוקא ממני.
הרבה פעמים לנשים מאוד קשה עם ה"להציע", או במילים אחרות, עם ה"למכור".
לכן אני עובדת איתן על זה גם ממקום רגשי תומך
וגם דרך מתן כלים פרטיים כמו בניית תסריט שיחה אישי ברור.
אם את מוצאת את עצמך נמנעת מלהציע הצעות ללקוחות הפוטנציאלים שלך,
תדעי שהם מחכים להצעה שלך.
הם התקשרו כי הם מתעניינים, כי הם רוצים.
אבל הם גם חוששים. ואת צריכה לעזור להם להגיע למצב שהם סומכים עליך,
ועל מה שיש לך לתת, זה הכי הכי לטובתם שיש.
אחרת הם נשארים עם הבעיה שלהם, שמאוד מציקה להם, ואותה את הרי יודעת לפתור.
אז תעזרי להם לעזור לעצמם, וללכת איתך בדרך. ולפתור את הבעיה.
בהצלחה :) אפשר לפנות אליי לשאלות או לעזרה בכיף במייל או בפייסבוק שלי
כתבי לי מה הכי קשה לך בלמכור? אשמח לעזור בכיף
נעמה
נ.ב
הסמינר הקרוב שלי קורה ביום חמישי הבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה