טופס הרשמה ותודה מרחף רב מסר

יום חמישי, 5 בנובמבר 2015

איך מוציאים מהכוח אל הפועל?

הרבה נשים מגיעות אליי כשהן מרגישות תקועות,
כשדברים שהן רוצות להוציא לפועל לא מתקדמים.
בדרך כלל זה בא ביחד עם הרבה 'הכפשה עצמית'-
"איזה גרועה אני", "אני כבר המון זמן רוצה וזה לא קורה"
"אני לא יודעת להוציא דברים לפועל..."  

בסמינר האחרון שלי התעסקנו רבות בנושא הזה
ואני רוצה לצייד אותך בקצת עזרה לפעם הבאה שתתקלי במצב הזה
שאני בטוחה שהוא מוכר לך













אז בואי נתחיל מלדבר רגע על הסיבות שזה קורה המצב תקיעות הזה.
הגדרנו משהו שאנחנו צריכות לעשות והוא לא קורה

למה לא מצליחים להוציא לפועל?
יש לכך כמה סיבות אפשריות. הנה 2 מהן :
1. משהו שם לא מדויק עבורנו. זה לא מה שאנחנו רוצות באמת לעשות.
אנחנו חושבות שאנחנו צריכות לעשות את זה , אבל למעשה
זה ממש לא מהדברים שמביאים לנו סיפוק, אנרגיה ושמחה בעשייה.
הרצון האמיתי שלנו, התשוקה שלנו לעשייה- פשוט לא נמצאים שם.
ואנחנו צריכות לחפש משהו אחר.

2.סיבה אפשרית  אחרת היא
שאנחנו לא מוציאות לפועל, כי מה שאנחנו רוצות לעשות יושב על פחד.
מדובר במשהו חדש, גדול, אחר, שמפחיד אותנו
ואנחנו עוד לא אזרנו את האומץ לקפוץ וללכת על זה.
הדבר נמצא מחוץ לאיזור הנוחות שלנו
וחסר לנו עוד טיפה אומץ בשביל לצאת לדרך איתו

הבעיה מתעצמת כשאנחנו מוסיפות על זה הכפשה העצמית
וחוזרות עליה בראש עד שהיא הופכת לאמונה מגבילה ,
ממש למנטרה שאנחנו חוזרים עליה בראש שוב ושוב.
"אני תקועה" "אני תקועה" אני תקועה"
"אני לא יודעת להוציא דברים לפועל." "אני איטית"
שוב ושוב , שוב ושוב, במוחלטות רבה
אנחנו בכלל לא שמות לב כמה פעמים אנחנו חוזרות על אותו משפט
 שכל פעם מחדש מוציא לנו את כל האנרגיה והרוח מהמפרשים
ומשמר את המצב התקוע
כדאי לנסות לשים לב לקולות האלה כשהם עולים בראש במהלך היום

לכל אחד מ 2 הסיבות שדיברנו עליהן יש דרך פעולה שונה לפתרון.
היום נתמקד בסיבה הראשונה ובפעם הבאה בשניה.
הרבה נשים שנמצאות בתחושת תקיעות, נמצאות שם בגלל הסיבה הראשונה.
הן מנסות לעשות משהו שהוא לא מתוך התשוקה שלהן,
הרצון האמיתי שלהן, ולכן הן כבויות ומחוסרות אנרגיה וכוח לעשיה.
בדרך כלל בשיחה אישית אני עולה איתן די מהר
על מה כן יכול להיות גם רווחי עבורן וגם מדויק ומשמח
הן מגדירות מחדש את המטרות שלהן
ומצליחות לנוע הרבה יותר מהר, אחרי שה"סתימה" נפתחהJ...

לפעמים צריך עבודת עומק אישית או לבוא לסדנה כדי לפתור את זה,
אבל גם התרגיל הבא יכול לפתור בהרבה מהמקרים את המצב

והנה התרגיל:
קודם כל לזהות, על מה זה יושב מבין הסיבות?
במידה ומצאת שהסיבה היא הסיבה הראשונה -
תשאלי את עצמך. מה אני רוצה באמת?
אם הכל היה אפשרי, כל דבר שהייתי בוחרת היה מסתדר עבורי נפלא
עם רווחים טובים, מה מכל האפשרויות עשייה שלי באמת הייתי רוצה לעשות
כשאנחנו שמות בצד מגבלות הרבה יותר קל לנו להתחבר לרצון האמיתי שלנו.
אני מאמינה שנשים צריכות לדייק כל הזמן ולשים לב מה באמת הן רוצות,
איפה באמת התשוקה שלהן בעשייה- ולשם ללכת.
כי רק שם יש לנו הכי הרבה אנרגיה,
אנחנו הכי אפקטיביות וצומחים מזה הדברים הכי טובים

בברכת דיוק והליכה בדרך עם הרצון האמיתי שלך J
נעמה














(מתוך סמינר 'פריצת הדרך לעסק' האחרון)

בקרוב אני פותחת את ההרשמה לסמינר פריצת הדרך, השלישי!
ולך יש עכשיו הזדמנות לקבל הנחה מיוחדת במחיר טרום הרשמה
הנחה משמעותית ושווה, רק לרשום שם וטלפון פה בלינק
הנה
כאן שוב אפשר להרשם לסמינר
וישמר לך המחיר המיוחד...!
נתראה :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה